BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 14, 2009

wHAtsoever laaaaa........its none of your bussiness!!!!!!!

supposedly ak post blog ni semalam..tp ntah disebabkn aku yg mood swing ni..aku pon decide la nak post rini..ngaha(amik pluang dalam,csc..class com)..
waaa.pening pala..xtidoq smlm..awekenin..kira aku btol2 tdo dalam pukul 4 pg(ada kesedihan yg melanda)ngehe....xda laa...

masalah rumahtangga?? wahaha..gatai ngat eh!!!..
xdala..ntah..x leh tidoq...2 ja masalah aku...

pning pala aku blajaq sej dalam english..waa.bengong..xfaham apa....

tencen..
nak balik weh..haha..rini aku nak balik..nak sleeep tite..get some rest..


pning gla...........probably ltih and x cukup tdo..
pning sgt2..wawawaa.sadisnya...

bila la nak dapat maktb nih??tercangak seketika...


nak dapt ka x??
kalo dpt nak p ka??
erm,aku minat english..
aku nak jadik cikgu..
tp...


cna kalo dapat jauh??
cna kalo xleh balik..cna kalau xdapt trus??

aku lawyer??
aku ckgu??
mana satu ni..waa..layak ka jd lawyer weh?????ntah lol....
.


kesadisan melanda!!!!!!!

cikgu ena.....
bygkan..aku pakai high heels,dgn black handbag..
adeh..
no more hoodies,sneakers,etc....sday...tp aku kisah apa..janji duet masyuk....


haha..bley la pakai dolce,donna karen..pa aku merapu nii..wahahaha..till then

xoxoxo,
miss zafi

0 comments: