BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 20, 2009

Finally......

nak tawu cerita aku........
well.my name is ena.ngaha..now stranded alone.dekat sabah......ngee.
guess wat..my minor no longer p.j and art..waaa..
kekonon ebat la twinning dengan ukm.haha..meh aku cerita kisah sadis aku...


kitaorg bertolak from penang on sunday...so...bla sampai aku cam terpegun gak tgk civilisation dekat sni..ada quicks;vr,roxy,bla2....then..cerita sadis bermula..

1st day..sampai2 ipg gaya..aku terkejut gla..berbeza dgn apa yg aku tgk ...aku dapat bilik tingkt 1st..tetiba skali bilik tu..em..bilik tu....waaaaaaaa

xdak katil!!!!aku pon..mak oi...cam nak qeyiau....dahla tu..

aku bawak bag dalam 6 buah..besar2 gla..kekonon standard la..bag tarik..wuhu..classy..skali tu..tgk2..yarabbi..tangga dia!

holy sh&@!!!....104 anak tangga...gla


wei..bukan 1,bkn 10
tp.......104..........wei

104...dan kecondongan nya..90 degrees....weh.mau mati ka..macam melawat batu caves....JAIHO...JAIHO..(iklan ini ditaja oleh kulit hitam and co)haha....


sedih kan..lalu..aku pon dgn perasaan belagak..pegang balckberry mama aku,pi nek pejabat penyelia...(tujuan ini adalah untuk buat kepala,dan kata..wei apa ni..ada patot aku..aku..spupu paris hilton tido atas tilam)..

skali dia kata...o.maaf fin,sememangnya disini kami tidak mmpunyai katil yg cukup..aku macam nak taboh jA..aku pon pasrah....

bila mama aku tnya..boleh x saya bli katil untuk anak saya..dia tercabar...

LALU.....deng3..diA pon pindahkan aku dalam bilik lain..skli masuk..PUNGGAH..lagi terok.semak jiwa..

apa org muda panggil,apa ntah..
ha...
JIWA KACAU..haha....aku pon buat bgus,ckp terima kasih bla3..tp dalam hati...tu dia aina..teacher in da making kan....


aku redha..


redha di situ yea.......jap yaaaaaa..nak makan................

0 comments: