BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 25, 2009



MAi aku nak cerita sikit pasai ipg ni..sikit dahla....
erm..kelas aku ada 13 org..
haha..sikit gila..kami ja batch tesl sek men this year yang twinning dgn ukm..before this..smua link dgn overseas..kah2..
(muka xdak rezeki).. x kisah la weh...

and im the only one yang datang dari penang..wahaha.berbangga ya anak2....(rindu pengetua)
sedih seketika..teringat
1.NASIK KANDAQ....
Tp jangan risau ye..aritu saya dan kawan2 telah makan di SUshI KING..malangnya..


duit saya sudah mau abih..waaaa
padan muka..
saya membeli belah...
seperti..

dvd yeah anak2...
1.dvd shopaholic
2.dvd the last house on da left
3.17again
4.hannah montana..
pada hari sabtu dan ahad,saya tidak boleh keluar..dan makanan tidak ada..oleh itu..saya hanya makan biskut.wakaka..lawak..dan kami mengadakan pijama party..tgk semua dvd dan bila habis kami tgk lagi(macam bodo)..

walaupun begitu..saya masih rindu penang..mama saya hendak datang minggu depan.dia hendak bawak fattah..owh yeah...
malangnya..toink2..fattah ada kelas..(dia pon belajar ya)..

alangkah sedih...haha..xpa2..saya akan bjmpa dgnnya pada...


22 august 2009-tarikh keramat
saya kena balik nek flight..(saya bnci flight)..
saya xsuka..saya rindukan rapid penang..dan kereta saya(eh..mama punya)...
papa jela..gila pa....
boring gila hari ni..
dah 4ari saya sakit perut..masalah disitu...

nasib baik mama,ayh dan fattah selalu mnghubungi saya..(saya sayang mereka)...ngaha..
till then..dae

p/S:lupa pula..saya adalah q.o..owh yeah..queen options..penolong k.o yea..haha..riak2..saya kan pulun...haha

0 comments: