BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 27, 2009

hUA2..ena's home




well im home.....oppss.no english..im tired of that.for god sake please..no english...weh..tau x apa perasan aku time nak balik....happy..aku terpaksa bangun kul 3 pagi.mandi..sahur..then wait for da senior a.k.a taxi la..(thanks raihan..sbb ko,kami dapat murah)..tett disitu....

ni gamba aku time pepagi buta..dengan raihan..(haram xnmpak apa)

haha...balik2 tu.aku terus memeluk erat dan menangis tersedu sedan..sbb rindukan rumah(FAKE)...TET..statement tadi adalah pembohongan semata-mata yea.......Erm..but the most important thing...i miss someone..dah berapa lama aku x jumpa dia...erm..sday kan.......


siapakah dia??siapa???siapa??diamana???hhahahaaaahahhhha..gila sebentar..dia yang saya maksudkan ialah teng2...lelaki di atas..
*fakta=saya telah mengembalikan jaketnya yea...dulu saya usuung pegi sabah..bila busuk.dia amik balik..owh yeah........


kami ingin berjumpa...namun!!


puasa

puasa

puasa



kami nak jumpa kat mana??




waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



hatiku meronta2(weh aku bukan cikgu bm)

ok la,

sdayh gak




tiba2



aku mengeluarkan idea yang sangat bernas


bernas yea anis




kami bercadang nak menghabiskn assignment bersama2(propaganda smata2)..




kami pun p la library..amatla seronok


saya ulangi..seronokk..

ini kerana.saya telah mencuri laptop fattah,dan curi2 tangkap gmbar saya mnggunakan webcam beliau ya(amatla perasan dan gatal sedikit di bahagian usus)....


saya perasan comel.dan banyak gile gmba ..sya snap..

sat kiri

sat kanan

sat senyum

sat sebek...



saya rasa saya retarded.....ini diantara gmba aneh saye ya


setelah 20 minit,saya tgk fattah pon nak marah dah...hahaha..xdakla....dia sangat" baik"...
hahaha.selepas itu..kami pon p la bazar ramadhan...

kami jumpa sir said..

alamk.kantoi..nasibla anip da



haha....

saya membeli tau foo faa,roti john,dan murtabak..semuanya di bawah tajaan Fattah and co..owh yeah.kalo tau dia nak belanja,aku angkot semuanya..haha.jangan marah yaaaa...






x larat dah aih.


till then...

miss zafi

0 comments: