BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 23, 2009

Inilah bilik ku yang terbaru....selesa la gak


YEAH..SECARA RASMINYA DAPAT AKU TAYANG KATIL AKU....Waaa..lawanya..aku nak cerita satu kisah lawak......
ada sorg budak ni...(identity dirahsiakan)...
pada satu hari dia mai kat aku.......dia berkata..
Si budak:waa,cadar kamu amat cantik..adakah kamu merupakan anak org kaya,,,
Aku:gila nak tergelak..(tahan yee)..dak aih mana ada..>sambey tu aku dok belek apa dia buat...(macam nak kata ja..ya..saya adalah anak sultan PENANG)..WEH JAHAT..XBEK2
Si Budak:(tangan dia yang gatai2 merosek beg duet aku)..saya mendapati barang2 kamu amat mahal dan berkualiti....
aku:gelak gla dah(tapi dalam hati jela)......aku cakap xla
dia tengok gmbaq aku dengan fattah...
dia kata..waaa.amat secocok..adakah kamu penah memberikannya ini..>>sambey tangan dia dok tunjuk lips dia...SAYA ULANGI..
DIA TUNJUK KAT LIPS.
LIPS.
LIPS.
aku:dalam hati,chi siiiiiii..nak mati pa dia ni.....
last2 dia cakap saya balik dulu......LEGA AKU..PASTU AKU TERUS BUAT2 TIDOQ mati and buat2 xdengaq bla dia ketuk pintu bilik aku....haha..
KESIMPULANYA...
JANGAN DOK JADI WARDEN X RASMI,KALOT XTENTU HALA MACAM LORI X CUKUP TANAH..apa aku merapu ni..(merapu di situ)...
okla..daa

0 comments: